Čak 19% popusta uz kod Kupujte sniženo
0
Dana
:
0
Sati
:
0
Minuta
:
0
Sekundi
  • Besplatna dostava
  • 120 dana za besplatan povrat
  • Besplatna korekcija veličine
  • SAVICKI Care+®
  • Besplatno graviranje
Proizvodi:

Proizvodi koje tražite nisu pronađeni...

Unesite drugi pojam za pretraživanje

Kategorije:

Kategorija koju tražite nije pronađena...

Unesite drugi pojam za pretraživanje

Opći uvjeti o kupovini SAVICKI

  1. Opće odredbe

    1. Ovim Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Prodavatelja, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, jamstva za ispravnost proizvoda (garancija) i uvjete njenog korištenja, prava na prigovor i raskid ugovora, uvjete dostave i druga pitanja vezana uz Internetsku trgovinu.
    2. Internet trgovinu dostupnu na internet adresi https://www.savicki.hr/ vodi društvo SAVICKI 1976 sp. z o.o. Gorzowska 2A, 65-127 Zielona Góra (Poljska), NIP: PL 9731046027, kontakt@savicki.hr 
    3. Pravila su namijenjena fizičkim i pravnim osobama koje koriste internet trgovinu, elektroničke usluge ili zaključuju kupoprodajne ugovore.
    4. Prihvaćanje ovih Pravila je dobrovoljno, ali nužno ukoliko želite otvoriti račun, izvršiti narudžbu.
    5. Kupnjom proizvoda putem Internetske trgovine smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora.Kupca obvezuju Opći uvjeti koji su važeći u trenutku (predaje internetske narudžbe).
    6. Ovi Opći uvjeti prevladavaju nad drugim ugovornim uvjetima kupca ili ugovornim uvjetima druge osobe koji odstupaju od ovih Općih uvjeta.
    7. Održavanje, osiguravanje i objavljivanje relevantnih odredbi sklopljenog ugovora o uslugama informacijskog društva odvija se slanjem e-mail poruke na e-mail adresu koju je dao kupac. Ova odredba ne odnosi se na ugovor o kupoprodaji.
    8. Ovi uvjeti i odredbe mogu se ažurirati u bilo kojem trenutku. Kupci i korisnici bit će obaviješteni o ažuriranju na internetskoj adresi https://www.savicki.hr/ te porukom poslanom na adresu e-pošte navedenu u Ugovoru o usluzi kako bi se Kupac mogao upoznati s njegovim sadržajem.
    9. Izmjene Uvjeta stupaju na snagu nakon isteka roka od 14 dana od dana podnošenja obavijesti o promjeni. U slučaju Kupaca koji su sklopili Ugovor o uslugama, imaju pravo raskinuti Ugovor o uslugama u roku od 14 dana od dana kada su obaviješteni o izmjeni Uvjeta. Izmjena Uvjeta ne utječe na Kupoprodajne ugovore koje su Kupac i Prodavatelj sklopili prije izmjene Uvjeta.
  2. Uvjeti kupovine

    1. Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
    2. Sklapanje kupoprodajnog ugovora između kupca i prodavatelja se događa nakon što prodavatelj prihvati narudžbu.
    3. Prodavatelj omogućuje kupcu da putem Internet trgovine narudžbu izvrši na sljedeći način:
      1. Kupac dodaje odabrani proizvod/proizvode u košaricu, a zatim ide u obrazac za narudžbu
      2. Kupac koji ima korisnički račun potvrđuje u obrascu za narudžbu da su podaci potrebni za sklapanje i ispunjenje kupoprodajnog ugovora ispravni. Korisnik koji nema korisnički račun mora samostalno ispuniti obrazac za narudžbu u pogledu svojih podataka potrebnih za sklapanje i ispunjenje ugovora o prodaji. U svakom slučaju, davanje zastarjelih ili lažnih podataka od strane kupca može spriječiti ispunjenje ugovora.
      3. Kupac odabire jedan od načina dostave koji je osigurao prodavatelj.
      4. Kupac odabire način plaćanja cijene i svih ostalih troškova (primjerice dostava) ugovora o prodaji naznačenih u obrascu narudžbe. U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupovinu zajedno sa cijenom proizvoda te ukupnom cijenom (uključen PDV).
      5. Kupac šalje narudžbu prodavatelju (podnosi ponudu) koristeći funkcionalnost Internet trgovine koja je u tu svrhu dostupna (gumb: "Naručujem i plaćam").
  3. Sigurnost pri plaćanju

    1. Trenutno dostupni načini plaćanja navode se u Internet trgovini na kartici "Načini plaćanja" i svaki put na podstranici određenog proizvoda, uključujući kada kupac želi sklopiti kupoprodajni ugovor.
    2. Plaćanje iznosa narudžbe elektroničkim putem i debitnim/kreditnim karticama vrši se u skladu s izborom kupca putem ovlaštenih servisa (PayU).
    3. Pri plaćanju kreditnim ili debitnim karticama kupca se preusmjerava na internetsku stranicu odgovarajućeg pružatelja usluga plaćanja preko kojeg će trgovac rezervirati sredstva izravno na računu kupca nakon što trgovac kupcu pošalje e-poruku kojom prihvaća njegovu ponudu.
    4. Kupac je svjestan i suglasan da njegov pružatelj usluga plaćanja u svrhu ispunjavanja obveza plaćanja u vezi s kupnjom u skladu s ovim općim uvjetima kupcu može naplatiti troškove transakcije koji trgovcu nisu poznati.
    5. Kupac je suglasan da trgovac u slučaju sumnje u zloupotrebu bilo kojeg načina plaćanja po vlastitoj prosudbi smije svaku predmetnu transakciju bez prethodne obavijesti predati na rješavanje nadležnim tijelima.
    6. Prodavatelj izdaje račun elektronskim putem (e-mail).
    7. Zadržavamo pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije (slučaj akcija i posebnih popusta). Cijene vrijede u slučaju plaćanja s gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uvjetima.
  4. Rok isporuke

    1. Dostava proizvoda dostupna je na teritoriju Republike Hrvatske.
    2. Dostava proizvoda obavlja se isključivo radnim danom. Za određivanje točnog vremena dostave prethodno će Kupca kontaktirati ovlašteni dostavljač.
    3. Dostava proizvoda se plaća, osim ako ugovorom o kupoprodaji nije drugačije određeno.
    4. Ukupno vrijeme čekanja do primitka proizvoda od strane kupca (datum isporuke) sastoji se od vremena u kojem prodavatelj priprema narudžbu za isporuku i vremena isporuke proizvoda od strane prijevoznika.
    5. Rok za isporuku proizvoda kupcu je do 14 radnih dana, osim ako je u opisu navedenog proizvoda ili prilikom narudžbe naveden kraći rok.
  5. Pravo odustajanja od kupovine

    1. 1.         Odredbe ovog stavka odnose se samo na potrošače. Prava potrošača u vezi s odustajanjem od ugovora bez navođenja razloga navedena su u Prilogu br. 1 Zakona o pravima potrošača od 30. svibnja 2014. i unutar internetske trgovine su sljedeća:

      Pravo na odustanak od ugovora
      Imate pravo odustati od ovog ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
      Rok za odustajanje od ugovora istječe nakon 14 dana od dana kada ste došli u posjed robe ili kada je treća osoba koja nije prijevoznik i koju ste vi naveli došla u posjed robe.
      Da biste ostvarili pravo na odustajanje od ugovora, morate obavijestiti Prodavatelja na adresu navedenu u §2.5 Pravilnika o svojoj odluci da odustanete od ovog ugovora nedvosmislenom izjavom (npr. pismom poslanim poštom, faksom ili e. -pošta).
      Možete koristiti uzorak obrasca za odustajanje, ali to nije obavezno. Također možete ispuniti i poslati obrazac za povlačenje ili bilo koju drugu jasnu izjavu elektroničkim putem na našoj web stranici. Ukoliko koristite ovu opciju, odmah ćemo Vam na trajnom mediju (npr. e-mailom) poslati potvrdu o primitku obavijesti o odustajanju od ugovora.
      Kako biste ispunili rok za odustanak od ugovora, dovoljno je da prije isteka roka za odustanak od ugovora pošaljete informaciju o ostvarivanju prava na odustanak od ugovora.

      Posljedice odustajanja od ugovora
      Ako odustanete od ovog ugovora, vratit ćemo vam sva plaćanja koja smo primili od vas, uključujući troškove dostave robe (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz vašeg odabira načina dostave koji nije najjeftiniji standardni način isporuke koji mi nudimo), odmah, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo obaviješteni o Vašoj odluci da koristite pravo na odustanak od ovog ugovora. Povrat ćemo izvršiti koristeći iste načine plaćanja koje ste koristili u izvornoj transakciji, osim ako ste izričito pristali na drugačije rješenje; u svakom slučaju, nećete imati nikakve naknade u vezi s ovim povratom. Možemo zadržati povrat dok ne primimo artikl ili dok nam ne dostavite dokaz da ste ga vratili, ovisno o tome koji se događaj prvi dogodi.
      Mi ćemo preuzeti predmet.
      Mi snosimo troškove povrata artikala.
      Odgovorni ste samo za svako smanjenje vrijednosti artikla koje proizlazi iz njegove uporabe na način drugačiji od onog koji je bio potreban za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja artikla.

      2.         Gore navedeno pravo na odustanak ne odnosi se na sljedeće ugovore:
      2.1) za pružanje usluga, ako je poduzetnik u cijelosti izvršio uslugu uz izričitu suglasnost potrošača, koji je prije pružanja usluge upoznat da nakon izvršene usluge poduzetnik gubi pravo na odustanak od ugovor;
      2.2) kod kojih cijena ili naknada ovisi o kolebanjima na financijskom tržištu na koje poduzetnik nema utjecaja i koja se mogu dogoditi prije isteka roka za odustanak od ugovora;
      2.3) kod kojih je predmet usluge nemontažni predmet, izrađen prema specifikaciji potrošača ili koji služi za zadovoljenje njegovih individualnih potreba (npr. graviran, izrađen od više klase zlata i sl.);
      2.4) kod kojih je predmet usluge artikal koji se brzo kvari ili ima kratak rok trajanja;
      2.5) kod kojih je predmet usluge artikal koji se isporučuje u zatvorenom paketu, koji se ne može vratiti nakon otvaranja paketa zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je paket otvoren nakon dostave;
      2.6) kod kojih su predmet usluge stvari koje su nakon isporuke zbog svoje prirode neraskidivo povezane s drugim stvarima;
      2.7) kod kojih su predmet usluge alkoholna pića čija je cijena ugovorena prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora, a čija se isporuka može izvršiti tek nakon 30 dana i čija vrijednost ovisi o tržišnim kolebanjima na koja poduzetnik nema utjecaja ;
      2.8) u kojem je potrošač izričito zahtijevao da poduzetnik dođe kod njega radi hitnog popravka ili održavanja; ako poduzetnik dodatno pruža usluge osim onih koje je potrošač zatražio ili isporučuje stvari koje nisu rezervni dijelovi potrebni za popravak ili održavanje, potrošač ima pravo odustati od ugovora u vezi s dodatnim uslugama ili artiklima;
      2.9) kod kojih su predmet usluge zvučni ili vizualni zapisi ili računalni programi isporučeni u zapečaćenom paketu, ako je paket otvoren nakon dostave;
      2.10) za dostavu novina, periodike ili časopisa, osim ugovora o pretplati;
      2.11) zaključen javnom dražbom;
      2.12) za pružanje usluga smještaja osim u svrhu stanovanja, prijevoza stvari, iznajmljivanja automobila, ugostiteljskih usluga, usluga vezanih uz rekreaciju, zabavu, sportska ili kulturna događanja, ako je ugovorom određen dan ili razdoblje pružanja usluge;
      2.13) za isporuku digitalnog sadržaja koji nije snimljen na materijalnom mediju, ako je izvršenje usluge započelo uz izričitu suglasnost potrošača prije isteka roka za odustanak od ugovora i nakon što ga je poduzetnik obavijestio o gubitku prava odstupiti od ugovora.

      3.         Prodavatelj Kupcu omogućuje dodatno pravo na odustanak od ugovora bez navođenja razloga u roku od 120 dana od dana isporuke robe (neovisno o pravu koje proizlazi iz Zakona o pravima potrošača), na sljedećim načelima:
      a) pravo se ne odnosi na robu proizvedenu prema specifikacijama kupca, posebno onu graviranu, izrađenu od više klase zlata itd. Iznimno, Prodavatelj može pristati proširiti pravo i na takvu robu. Odluka u tom pogledu je na Prodavatelju,
      b) pravo se odnosi samo na novu, cjelovitu robu na kojoj nisu napravljene promjene u skladu sa specifikacijama kupca (npr. graviranje, promjena finoće metala).
      c) pravo se odnosi samo na robu koja ne pokazuje nikakve znakove uporabe, posebno ogrebotine, promjenu boje itd.,
      d) pravo se ne odnosi na robu koja je na bilo koji način prerađena ili je na bilo koji način mijenjana,}
      e) pravo se odnosi samo na robu s originalnim, oštećenim i nerastavljenim kamenjem,}
      f) pravo se ne odnosi na robu kupljenu na rate,
      g) pravo se ne odnosi na robu čija vrijednost prelazi 10.000 PLN bruto po stavci (u slučaju setova - po setu)}
      h) pravo se u cijelosti ostvaruje na teret potrošača, koji ga je dužan podmiriti unaprijed,
      i) ukoliko Potrošač želi koristiti gore navedeno pravo, dužan je o navedenom prethodno obavijestiti Prodavatelja koji može zatražiti dostavu fotografije robe. Prodavatelj uvijek navodi korake uključene u preuzimanje robe.

      4.         Izjavu o odustajanju od Ugovora o kupoprodaji možete dostaviti npr. e-mail : kontakt@savicki.hr

      5.         Razdoblje odustajanja od Ugovora o kupoprodaji počinje od dana kada je Proizvod preuzeo Potrošač ili treća strana koju je on odredio osim prijevoznika, a u slučaju Kupoprodajnog ugovora, koja:
      uključuje nekoliko proizvoda koji se isporučuju zasebno, u serijama ili dijelovima - od datuma posjedovanja posljednjeg proizvoda ili serije, ili
      je stvar periodične isporuke proizvoda na određeno vrijeme – od dana uzimanja u posjed prvog proizvoda;

      6.         Potrošač može koristiti obrazac za povlačenje modela, ali to nije obvezno.

      7.         U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora na daljinu, ugovor se smatra raskinutim.

      8.         Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana. Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

      9.         Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

      10.   Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.

      11.   Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. U slučaju da se sredstva ne mogu vratiti istim načinom plaćanja koji je koristio Potrošač zbog toga što Prodavatelj više ne podržava određeni način plaćanja, Prodavatelj će izvršiti povrat sredstava koristeći način plaćanja koji će u najvećoj mogućoj mjeri odgovarati svojstvima načina plaćanja koji je prethodno koristio Potrošač.

      12.   Potrošač je dužan odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od kupoprodajnog ugovora, vratiti proizvod prodavatelju ili ga predati osobi ovlaštenoj od strane prodavatelja za preuzimanje, osim ako prodavatelj nije ponudio da će sam preuzeti proizvod. Potrošač može vratiti proizvod na sljedeću adresu: Savicki 1976 sp. z o.o. ul. Frezerów 3, I piętro, lok. II.9, 20-209 Lublin. Po mogućnosti kupac treba predočiti i dokaz o kupnji proizvoda ili ispisan elektronički dokaz o kupnji Proizvoda.

      13.   Sve troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.

      14.   Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

  6. Reklamacija proizvoda i Odgovornost za materijalne nedostatke

    1. Osnova i opseg prodavateljeve odgovornosti prema kupcu ako prodani proizvod ima materijalni nedostatak navedeni su u odredbama Zakona o obveznim odnosima.
    2. Prodavatelj je dužan kupcu prodati proizvod bez nedostataka. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.
    3. Kupac može obavijestiti prodavatelja o materijalnom nedostatku pisanim putem na adresu SAVICKI 1976 sp. z o.o. Gorzowska 2A, 65-127 Zielona Góra (Poljska), kontakt@savicki.hr
    4. Ako se prigovor odnosi na proizvod, preporučljivo je poslati prigovor i proizvod prodavatelju, kako bi imao mogućnost pregleda proizvoda.
    5. Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
    6. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
    7. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
    8. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
    9. Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:
      1. uklanjanje nedostatka,
      2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
      3. sniženje cijene.
    10. Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor. Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
    11. Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
    12. Nedostatak postoji:
      1. ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
      2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
      3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
      4. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
      5. ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
      6. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
      7. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
      8. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
      9. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
    13. Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
    14. Kupcu se preporučuje da u opisu reklamacije navede: (1) podatke i okolnosti u vezi s predmetom prigovora, posebno vrstu i datum oštećenja; (2) zahtjev u pogledu načina uklanjanja nedostatka na proizvodu koji je bio predmet kupoprodajnog ugovora ili izjavu o smanjenju cijene ili izjavu o raskidu od kupoprodajnog ugovora; i (3) kontaktne podatke osobe koja podnosi prigovor - to će olakšati i ubrzati razmatranje žalbe od strane prodavatelja. Zahtjevi navedeni u prethodnoj rečenici samo su preporuke i ne utječu na valjanost podnesenih prigovora bez preporučenog sadržaja istog.
    15. Prodavatelj će odgovoriti na prigovor kupca najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka.
    16. U slučaju da prodavatelj odgovori na prigovor kupca i udovolji njegovom zahtjevu u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, kupac će biti dužan isporučiti proizvod o trošku prodavatelja na adresu Savicki 1976 sp. z o.o. ul. Frezerów 3, I piętro, lok. II.9, 20-209 Lublin (Poljska).
    17. U slučaju eventualnog spora prodavatelj i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem. Ukoliko to nije moguće, potrošač može pokrenuti postupak protiv prodavatelja bilo pred sudovima države članice u kojoj prodavatelj ima domicil, ili, neovisno o domicilu prodavatelja, pred sudovima mjesta gdje potrošač ima domicil. Prodavatelj može pokrenuti postupak protiv potrošača samo pred sudovima države članice u kojoj potrošač ima domicil. Ova pravila ne utječu na pravo podizanja protutužbe pred sudom pred kojim, u skladu s ovim pravilima, teče prvotni postupak. U postupcima pokrenutima prema ovoj točci u vezi ugovora o kupoprodaji, primjenjivat će se pravo Republike Hrvatske.
  7. Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova

    1. Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 15.02.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
    2. 2. Kupac može podnijeti žalbu putem internetske platforme ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
  8. Pritužbe i sporovi

    1. Ovi Opći uvjeti su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Pritužbe Kupci mogu poslati na adrese Prodavatelja pisanim putem i to putem pošte ili elektronskom poštom kako je to navedeno u popisu Prodavatelja.
    2. Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pritužbu primio, obavijestiti Kupca koliko će trajati njezina obrada i pravovremeno ga obavještavati o tijeku tog postupka i najkasnije u roku od 14 dana od dana zaprimanja pritužbe na istu odgovoriti.
    3. Prodavatelj i Kupac će moguće sporove svim silama nastojati riješiti sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju, Kupac može podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore u slučaju kada je Prodavatelj trgovačkog društvo ili Sudu časti Hrvatske obrtničke komore u slučaju kada je Prodavatelj obrt ili podnijeti prijedlog za mirenje ovlaštenim Centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti provoditi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilnika o Sudu časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, a pred centrima za mirenje sukladno Zakonu o mirenju i Pravilnika o mirenju odabranog centra za mirenje.
  9. Zaštita osobnih podataka

    1. Kupčeve osobne podatke prodavatelj obrađuje kao voditelj obrade osobnih podataka.
    2. Davanje osobnih podataka od strane kupca je dobrovoljno, ali potrebno za otvaranje korisničkog računa, korištenje određenih elektroničkih usluga, sklapanje i izvršenje kupoprodajnog ugovora ili rezervacija.
    3. Detaljne informacije o zaštiti osobnih podataka nalaze se na kartici " Polica privatnosti " koja je dostupna u Internet trgovini.
  10. Završne odredbe

    1. Ugovori koje prodavatelj sklapa, sklapaju se na hrvatskom jeziku.
    2. Održavanje, osiguravanje i objavljivanje relevantnih odredbi sklopljenog ugovora o uslugama informacijskog društva odvija se slanjem e-mail poruke na e-mail adresu koju je dao kupac. Ova odredba ne odnosi se na ugovor o kupoprodaji.
    3. Održavanje, osiguravanje, upoznavanje kupca i potvrđivanje Kupcu relevantnih odredbi kupoprodajnog ugovora ostvaruje se slanjem kupcu e-mail poruke koja sadrži potvrdu narudžbe. Sadržaj kupoprodajnog ugovora dodatno je zabilježen i osiguran u IT sustavu Internet Trgovine.
    4. Održavanje, osiguravanje, upoznavanje kupca i potvrđivanje Kupcu relevantnih odredbi kupoprodajnog ugovora ostvaruje se slanjem kupcu e-mail poruke koja sadrži potvrdu narudžbe. Sadržaj kupoprodajnog ugovora dodatno je zabilježen i osiguran u IT sustavu Internet Trgovine.
    5. Ukoliko potrošač ima određena prava propisana prisilnim propisima Republike Hrvatske, ona mu ne mogu biti ukinuta ovim Pravilima.
    6. Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Pravilima i Zakonom o zaštiti potrošača.

14.12.2022

Kategorije

Stojimo Vam na raspolaganju

Pon. - Pet. 8:00 - 20:00

Idi na kontakt Izvještaji i povrati